jag bara älskade att få va med




Min morfar kom förbi för ett tag sen. Det var ganska bra för då fick jag en anledning till att brygga och dricka kaffe. Jag bjöd även på ballerinakakor. Sånt gillar morfar i hemlighet. "Jag kan väl offra mig på en kaka då". Om mindre än en timme kommer min pappa hem. Då ska jag dricka ännu mera kaffe för det gillar min pappa.

Jag har även kommit på två stycken nya dieter som jag utan problem skulle klara mig på. Den ena är mackdieten och den andra är rödpaprikadieten. Båda dieterna går ut på att man endast får äta antingen mackor eller rödpaprika, men hur mycket man vill utav det. Idag råkade det bli rödpaprikadieten. Det kan vara bland det bästa som finns, efter mackor vill säga.

Angående thåströms nya platta kan jag utan tvekan säga att den är bland de bästa sakerna han någonsin gjort. Han är lika mörk som jag vill ha honom och jag gillar att han inte försöker. För han lyckas så jävla bra ändå. På topp ligger "men bara om min älskade väntar" och "kort biografi med litet testamente". Dock kommer det nog aldrig komma något som tar favoriterna fanfanfan, från himlen sänt, sönder boulevard och höghussång. Men det kan också vara så att de ligger högre upp bara för att jag har hunnit byggt upp minnen med dom. Dags att sätta i en ny laddning i kaffebryggaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0