jag höll en hand då

Snön öser ner som aldrig förr idag vilket gör att denna extremt ångestfyllda söndag blir ännu mera mörk och dyster, trots den vita snön. Jag blir på ännu mera dåligt humör eftersom att jag då blir medveten om att det är grymt långt kvar till sommaren. Jag behöver ett mål så att jag vet hur långt jag måste kämpa och så att jag kan anpassa ansträningen längs vägen för att jag ska kunna orka till den punkt jag vill. Jag tror att sommaren är ett av mina mål. Egentligen tror jag att jag behöver ett mål i varje kategori. Det har jag inte nu och det är därför som ingenting fungerar längre.

Jag vet nu hur den perfekta är. Det är inte bara en bild som har skapats utav min vilja i huvudet utan den är baserad på erfarenheten. Det är ganska jobbigt. Det hade vart lättare om den trots går mot min vilja inte fanns i samma värld som jag själv.

Idag såg jag att de affisherat stan med affisher på att Ebba Gold ska lira på Oliver Twist. Detta är en sorglig händelse i och med att jag varken har fyllt 21 eller 18. Skjut mig, vilket är dagens två ord.

Väskorna är packade och mer redo än vanligt. Om en timma befinner jag mig i kvicksund för att hämta upp Moa. Vi ska bege oss söderut i landet för att sätta livslinjen på noll igen. Om man ändå kunde leva i sina drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0