Jocke









Jag tänker fortfarande på hur thåström var igår. Hur han tömde sig själv under "aldrig nånsin komma ner" (bästa låten) var något omänskligt och det kommer jag aldrig glömma. Dom näst bästa låtarna var "du ska va president" och "fanfanfan". Thåström var en annan människa igår om man jämför med peace&love. Jag lägger kanske upp videosar senare.

Förövrigt så fick jag brev från åklagarmyndigheterna idag. Jag blev inte dömd för att jag åkt med en trimmad bil. Men jag har redan fått och gjort mitt straff. Plus att jag och mamma måste på möte på torsdag. Tydligen så har jag fått en prick i registret trots att jag var oskyldig. Pappa blev sur och tyckte att vi skulle flytta till Frankrike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0