Since you've been gone.



För någon dag sen hittade jag några utav mina gamla glasögon. Mussepigg på bågarna på ett par. Så jävla snyggt!

Idag blev jag medveten om att vägen ner till garaget är rena rama dödsvägen. I mörkret kunde jag inte se att det var en fet isbana vilket ledde till att jag i princip gled på min bakdel hela vägen ner. Jag bröt alla ben i min kropp som är möjliga att bryta tror jag. Jag kan även tipsa er om att aldrig springa på ett löparband med stabilskor.

Jag har skrivit 286 ord på mitt tal nu och jag början redan kännas tom. Därför ska jag nu lägga mig ner och försöka låta tankarna sväva fritt. Imorgon ska jag förhoppningsvis börja min dag med en sloskenspromenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0