Fiskarna på taket.



Idag mår jag fint och är på bra humör. Det känns ganska bra att jag kan säga det. Jag tror att solen kan ha en stor påverkan och att min skolvecka även är slut. Den tog slut efter gislektionen som slutade 10:30. Under gislektionen sa favoriterik att jag&rebecka såg ut som "små söta kulturtanter som ser ut att gå på vernissage tillsammans". Det hade någonting med våra stora halsdukar, min burriga mössa och våra färgade hår att göra. Det var en komplimang btw.

Inatt var det en märklig natt. Jag gick och la mig vid tolv. Klockan 03:03 var sista gången jag kollade på klockan innan jag somnade. 04:15 exakt vaknade jag av att jag drömt något som jag nu inte minns. Jag minns bara att jag tände lampan, ville inte släcka den igen och jag ville absolut inte somna igen för att det då fanns en risk för att hamna i samma dröm igen.

Nu hade jag tänkt att städa. Men jag kommer inte ihåg hur man gör eller vart dammsugaren står för att det var så länge sen.

Igår innan jag somnade blev jag påmind om att låten.

Kommentarer
Postat av: MOS

NOSTALGI PÅ HÖG NIVÅ!

2009-03-19 @ 21:26:48
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0