hela havet stormar



Hela onsdagen blev jag liggandes i sängen. Jag kom bokstavligen inte upp. Ryggen min hade låst sig helt, högerarmen gick inte att röra och huvudet kunde jag inte vrida på. Det drog igång redan i tisdags då jag fick ont i nacken efter att jag spenderat en tid på löparbandet. Iallafall så skulle jag göra mina kvällsrutiner vilket bland annat innebar sit-ups. Helt plötsligt knakar det till så in i helvetet i min rygg och den...låser sig. Hade jag inte vart helt dum i huvudet hade jag faktiskt trott att någon hade en såndär woododocka som den stoppat in en nål i. Jag gick och la mig snabbt för att bli av med värken. På morgnen efter när mobilen ringde var det värre och jag var tvungen att sjukanmäla mig med vänsterhanden. Men inte led jag sådär sjukligt mycket av att ligga i min säng med värmekudden och tycka synd om mig själv hela dagen.

Btw så var vårt badrum färdigt när jag kom hem från strängnäs förra veckan. Jag invigde lampan med att se hur orangefärgat mitt hår va. Ni ser ju själva hur illa det va. Därför blev det en ändring på det idag då jag åkte till Edvardssons salong för lite färgning. Corre hade tydligen också bokat en tid så vi tog sällis. Corre som förövrigt klippte page i veckan! Jag är avis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0