Evlis Presley för en dag.



Kotte kom hem från sälen för någon dag sen. Med sig hem hade hon ett paket till mig. Jag trodde hon tagit fel på datumet först för jag fyller inte år förns i oktober. Men det hade hon inte. Paket var för att jag var så bra. Hon hade köpt en ny kaffekopp till mig i och med att jag börjat dricka det så mycket sa hon. Tack för den darling!

Idag efter talet hamnade jag på Global med mina vänner. Jag tröståt faktiskt inte. Jag firade!

Moa har gått och blivit elak. Hon tvingar och höjer mina drömmar. Det går itne att få stopp på människan!!


Kommentarer
Postat av: MOS

men ibland måste man få drömma lite (A)

2009-03-24 @ 23:21:37
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0