SOMMARLOV!! :D


NU ÄR SOMMARLOVET HÄR! Så är det bara. Egentligen borde jag vara mer lycklig över det i och med att det är mitt sista i mitt liv. Men läget får funka. Dagen blev inte lika lyckad som förra året men den fick iallafall ett mysigt avslut. Förövrigt lyckades jag få pappa att äta vegetarisk korv idag. Han är nog den människa som är mest anti och naturligtvis så saknade han "korvsmaken". Imorgon är det nattis dag som gäller och jag är lika nervös som henne.

Jag tycker förövrigt att alla ska lyssna på låten. Den är fin. Får inte ni en känsla av att ni vill ligga på en gräsmatta med någon fin människa, titta på stjärnorna och njuta av hela sommaren? Det är iallafall precis den känslan jag får och det är vad jag ska försöka sträva efter i sommar. Njuta. Ta en dag i taget. Leva. Nu ska jag lägga mig ner och drömma. Imorgon ska jag vara stolt syrra!

Kommentarer
Postat av: bebben

förmodligen en av världens finaste låtar

2009-06-11 @ 11:39:46
URL: http://rebeckaz.blogspot.com
Postat av: MOA

I wanna be forever young

2009-06-11 @ 12:13:56
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0