On the floor.



Kvällen hos Lina var fin. Bebben och jag fick för oss några dumheter. Jag måste även avslöja att hon gör världens godaste turkiskpepparshots och är en helvetes bra polare. Äta pommes kan vi också göra tillsammans (nu blir corrzi glad) och vi gör oss bra på film.

Min granne har förövrigt äntligen varit och tagit bort viruset jag hade i min dator. Jag tror dessutom att han putsade min datorskärm för så här ren har jag inte sett den sen jag fick datorn. Det är ganska bra att ha en granne som jobbar med datorer, då är det inte speciellt ansträngande för honom att hjälpa till. Dock har det hänt något annat konstigt efter viruset försvann. Min kamera vill inte ansluta till datorn riktigt, och datorn gör ett konstigt ljud när man kopplar in kameran. Men det är ett problem som jag får ta tag i senare.

 Annars så åkte pappa tillbaka till norge i söndags, samtidigt som han fyllde hela 46 bast! Jag tror han åkte för att slippa bli firad och därav räknas det inte att han blivit ett år äldre. Dock ringde han senare på kvällen och då frågade jag hur det kändes, men då ville han byta samtalsämne. Han berättade också att han först inte kunde hitta sina jobbnycklar men att han sedan fann de i sin beautybox. Jag frågade varför fan han hade en sån och då påstod han att jag tvingat honom. Han berättade också att varje gång han går och duschar brukar han ha beautyboxen i en påse så att ingen ska kunna se att han har en. (Rädd för att bli mobbad) Jag la till att man inte kan bli något man redan är.

Nu har min kompis även blivit inlagd på rehabiliteringshem aka. mediamarkt. De skulle höra av sig om han skulle in på sjukhus (verkstaden) eller om den gick att fixa i affären. Jag hoppas på det sista. Annars är jag utan Haschmo i tre veckor. TRE VECKOR!!!!?!?!?!? Skjut mig hellre.

Igår spontan åkte jag till mormor och umgicks. Sov över och snackade igenom lite saker. Jag gillar min mormor och hon kokar sitt kaffe! Nu ska jag sluta pladdra om mitt ointressanta liv och springa ner och äta sallad. Sen blir det melon. All info för dig Cornelia, jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: rebecka

pommes och våra dumheter blev höjdpunkten på den kvällen. Pommes äter jag mer än gärna igen men tror jag skippar resten. Äckligt rent ut sagt. du är bra!

2009-06-17 @ 11:40:34
URL: http://rebeckaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0