home sweet home



Kungen är faktiskt hemma från penningbryggan. Kungen är då jag (som alla egentligen vet) och jag kom faktiskt hem igår men då var jag för trött för att göra något annat än att sova. Jag fick inte i mig så mycket sömn någon utav nätterna (inte bara för att jag hamnade i skabbsängen). Dagarna var långa och slutade sent och en kväll sprang vi runt i Örebro och tänkte dra in på krogen. Dock gav jag och moa upp innan vi ens försökt och sprang ifrån de andra tjejerna så att de skulle få röjja ifred. Vi drog in på hotellrummet och drack fanta med is och käkade lantchips istället. Ibland suger det mer än vanligt att vara 17. Fast ändå är jag jävligt glad över att jag fortfarande är så ung som jag är. Jag kan erkänna att jag känner mig för ovetande för att klara av att rösta. Jag slipper alltså denna stress att försöka komma på vad jag tycker och har längre tid på mig att bli mer insatt. Annars var det en ganska trevlig konferens, trots att jag hatar engelska och trots att vi kände oss felplacerade. Majoriteten var smarta vuxna människor. Det som är mest nice är att vi fick två dagar ledigt för helgen. Så dagen spenderades på att sova ute i solen, vilket har gett reslutat kan jag säga. Imorgon ska jag in till stan och försöka hitta kläder som jag kan ha på mig på nattis student. Dock har jag noll inspiration av någon anledning så jag tror att jag ska lookbooka i en timme nu för att försöka finna den. Lookbook tillsammans med grön paprika. Obersvera grön paprika. Gröön paprika! Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0