The right world



Jag gav mig faktikst ut på sjön idag. Dock var det johan, tjoppe och linus som drog med mig. Jag har helt ärligt aldrig varit ute och åkt på sjön här i Ramnäs. Ganska pinsamt i och med att jag bott här hela mitt liv. Det vara iallafall supernice och jag hoppas på fler sånna turer i sommar! Dock började det spöregna men som tur var så måste vi ha känt det på oss så vi började dra oss tillbaka i tid och precis när vi fått upp båten på vagnen och vi skulle hoppa in i bilen började det spöregna.

Lillblixten gick förövrigt sönder idag. (Kotte kör som en jävla galning?) Nejdå. Iallfall så fick jag och mamma bogsera hem den från virsbo och jag fick sitta bak och styra. Det kändes fel. Men nu har jag testat på det också!

Annars så är det ganska fint ute nuförtiden när jag går och lägger mig om nätterna. Det lyckas alltid bli så pass sent att det är ljust ute igen. Och ibland sitter jag uppe och kollar på soluppgången. Sånt är fint. Men jag sover för lite.

Förövrigt så läste och rensade jag bort alla mina utkast som jag hade på bloggen igår. Jag kom upp i en siffra på 102 utkast. Ett bra bevis på att jag verkligen behöver en dagbok.

Och jag önskar att hela sommarlovet blir lika bra som denna helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0