Ett sätt att se på saker




Jag och Sofi träffades och gick ner till fontänen. Hon berättade om hela hennes peacevecka vilket ledde till att jag fick en ännu fetare längtan till hultsfred som äger rum om cirka en vecka. Sedan trollade hon med tiden och klockan visade kvart i ett när vi kollade den. Jag som innan hade bestämt mig för att gå hem senast klockan tio för att träna. Det gick ju som det gick alltså. Men istället för att träna fick jag en massa andra saker uträtt vilket också är ganska nice. Sofi hon själv är inte så onice hon heller. En av mina äldsta vänner. En väldigt fin en också. Vi planerade slutligen att vi verkligen skulle ha fler kvällar som denna. Förövrigt, det är sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0