Cornelia

Även fast jag egentligen inte vill så kommer det i fortsättningen att komma upp mycket onödig information här om vad som händer i mitt liv. Har man lovat så har man. Det är nämligen så att min kära vän Cornelia har lämnat detta regniga Sverige och stuckit till Alanya i tre veckor istället och kräver därför uppdatering väldigt ofta.

Annars så ville jag också meddela er om att jag just gjort dipp på fil och att jag snart kommer att se ut som en paprika om jag fortsätter att äta samma mängd paprika som jag gör nu. Imorgon kommer jag även troligtvis få den färg som det är på paprikan jag äter i håret. Rött, kanske en sista gång.

Kommentarer
Postat av: MOA

svar: jag menar inte att man inte får tänka, tolka och analysera i dagliga livet utan att man kanske inte borde tänka på specifikt vad man har i hjärtat och vad man har i själen utan bara agera.

2009-06-09 @ 11:37:18
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0