eskapism





Jag har sen det förra inlägget gjort följande:
  • Letat väska
  • Letat ficklampa
  • Lekt klätterapa och vart upp på vinden.
  • Vart i en bastu
  • Hittat två väskor
  • Haft beslutsångest
  • Lyssnat på min mamma
  • Bestämt mig
  • Förberett mig för många snea blickar.
  • Rotat ut hela min garerob
  • Grinat
  • Funderat på att dissa hultafred
  • Sparkat på garerobsdörren
  • Hatat stölvar
  • Musikat
  • Velat vara kille
  • Spottat på mina kläder
  • Sprungit runt i huset som en yr höna
  • Packat
  • Hoppat på väskan
  • Flörtat med nattis
  • Umgåts med räkan
  • Gått i regn
  • Suttit på IP
  • Skrattat en hel del
  • Undrat
  • Ätit jordgubbar
Som sagt. Det är hultsfred imorgon. Klockan är ju liksom efter tolv. Därför all packning. Dock åker jag till kvicksund redan senare ikväll för att sedan kunna ta ett tidigt tåg på tisdag till eskilstuna så att vi kommer i tid till det fordon som ska ta oss till verklighetsflykten. Hultsfred. Jag är så glad att jag efter mycket strul fick min biljett och att jag fick med mig braiga människor. Dock har jag lite ångest över min packning. Det var inte lika lätt i år som det var förra året. Iår finns det nämligen en packgräns i och med att man reser med buss. Hur lätt är det att vara tjej i en sådan situation liksom? Tycker lite synd om mig själv faktiskt. Men packningen är i princip klar. Dock visste jag knappt vad jag skulle ta med mig. Jag har glömt vad som behövs. Plattång liksom? Jag minns att förra året så skickade jag och bebben bilder till varandra för att visa hur mycket packning vi hade. Men det vågar jag inte göra iår för att min väska är så stor och jag hoppas verkligen att moa inte skrattar allt för mycket åt mig. Nu har jag feta planer på att en sista gång sova i min sköna säng. Tiden är så tidig endast för att jag imorgon måste in till staden och vaccineras. Kommer becka dunka till mig på armen sen som hon brukar göra ska jag spotta henne i håret. Godnatt mina vänner.

Kommentarer
Postat av: MOA

jag förbereder skrattattacken

2009-07-06 @ 01:24:18
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com
Postat av: rebecka

Spotta i håret? Vad är det här? Personliga påhopp? Jag är besviken jessica.

2009-07-06 @ 12:39:59
URL: http://rsz.webblogg.se/
Postat av: carro

haha snygg blogg du har :D



Ha en super bra dag!

2009-07-06 @ 13:42:58
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0