runt mitt lillfinger





Jag hade nästan glömt bort att det fanns en stad som heter Västerås. Kanske för att jag inte stör mig på Ramnäs lika mycket nu som jag gjorde förut. Jag träffade vänner jag inte sett på ett tag idag också. Det var trevligt. Ännu mera trevligt var det att lina peppade mig till en göteborgtripp i sommar, vi får se hur det slutar. Vi har pratat om det i två år snart. Idag var mitt hår sådär rött att jag tyckte att det var helt okej att vara rödluva. Men imorgon kommer det vara oranget och då kommer jag vilja färga det svart igen. Jag tror egentligen att jag är svart. Innerst inne. Det kanske låter hemskt. Becka tippsade iallafall om att jag inte skulle tvätta det så ofta. Tack för det fräscha tippset. Becka lämnade förövrigt en väldigt söt liten rad efter sig. Då blev jag varmt i hjärtat. Tack för de. Mormor var förövrigt här idag. Kotte skulle hänga med henne ut till husvagnen. Det ska jag göra på måndag tror jag. Jag sa iallafall det. Jag måste hinna ha kafferep med pappa innan bara. Jag har lovat honom det men det har inte blivit av ännu och jag vill inte känna att jag är en såndär dålig dotter som inte håller vad den lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0