jag gör vad jag vill



Idag på eftermiddagen var mitt rum ett enda stort dansgolv. Jag och kotte ville utnyttja det eftersom att det inte händer speciellt ofta att man har ett dansgolv i huset. Så vi utnyttjade det. Låten som vi shejkade till har ni ovanför. Jag vill vara femton och göra vad jag vill ju!!

Annars så var jag i etuna idag. Det var nice. På hemvägen svängde vi in på affärn som jag köpte min bänk i igår. Trevliga killen var där idag igen! Jag köpte ett duschset av honom, bara för att liksom. Absolut inte för att mamma bad mig! Jag var dock lika feg som igår och lämnade därför inte ut mitt nummer. Jag tror jag måste handla lite mer där först.

Pappa döptes idag om av sin bror. Nu går han under namnet "Blompinnen". Bara så ni vet. Btw, jag är bra på att döda.

Kommentarer
Postat av: veronica & Naomi

det är fårn H&M :D

2009-08-01 @ 08:50:14
URL: http://modistiskt.se
Postat av: kott

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JAG ÄR FEMTON ÅÅÅÅÅRRRR!!!!!!

2009-08-01 @ 16:56:32
URL: http://kotteisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0