Driving in my car


Det känns som att det varit en händelserik dag, fast det inte har det. Kan bero på att jag är så jävla trött. Vi gled in till västerås med bilarna och gled runt ett bra tag. Vi diskuterade samtidigt faror i trafiken och hur lite som behövs för att det ska gå fel. Johan berättade att han tyckte det var synd om tjoppe som kvällen innan hade kört i 170 km/h ute på 66:an under natten och hur nära han egentligen var för att något skulle gå fel. 2 minuter senare är det vi som tvärnitar och kastar oss ut ur bilen för att vi ser en bil på andra sidan som kört av vägen och rakt in i ett träd. Varningsblinkersarna var på, airbagen hade utlöst sig men vi hittade ingen människa och det är jag nog mest bara glad över. Johan ringde iallafall till polisen som kom efter en för lång tid. Dom kallade på hund som skulle få söka igenom platsen och då bad dom samtidigt oss att lämna platsen för att för många människor kunde förvirra hunden. Imorgon måste jag ta reda på hur det slutade. Behöver jag ens säga att vi alla satt spännda och med en klump i magen på vägen hem?

Vi träffade förresten några av pontus polare idag som var coola. Tre killar. En av dom var jäävligt galen, egentligen alla tre. Men dom visste hur man levde och jag tror det är därför jag beundrar dom så jävla mycket. Klockan är snart halv sju och jag ska sova som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0