innan himlen faller ner

xx
xx

Jag sitter och dricker té i min snygga tigermugg. Ute är det ett minustal på cirka 100 och snön är väl upp till knäna ungefär. Sedan att jag är bra på att överdriva vet ju alla. Men jag fattar inte varför snön ska komma nu. Nu är den bara jobbig, asful och dryg. Det enda pluset är att jag får använda mina kängor, som jag har gjort 2 gånger i år tror jag. Men jag vet fortfarande inte om jag tycker det är snyggt eller fult. Idag åkte min bästa vän till Norge igen. Det känns ganska jobbigt, mest för att han har vart hemma så pass länge att jag har vant mig med det. Sen helt plötsligt försvinner han och nu kan ingen göra varmchoklad till mig. Därför blev det té. Rebecka har förövrigt gått med i fjortisklubben i äckeltuna. Hon är och tittar på idolkevin med sina småsyskon. Det roliga är att hon skyller på dom yngre. Som att dom har tvingat med henne att kolla liksom. Jag fick ett sms "Kevin är 3 meter framför mig, jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!" Jag vill också ha någon att dö för. Jag är dessutom tydligen fast i den så kallade föreställningen. Ska jag vara helt ärlig tror jag att jag har huvudrollen i den också.


Kommentarer
Postat av: rebecka

hahahaha, du, jag och kevin babe

2009-01-05 @ 00:14:41
URL: http://typrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0