allt som jag behöver

Jag vet egentligen inte om det är så bra att jag och moa tittar på film/går på bio något mer. Samma frågor kommer alltid upp i huvudet på oss efteråt. Frågor som vi egentligen inte har några svar på. Imorse sov jag till klockan ett. Det beror mest på att jag och moa hade ett intensivt och seriöst samtal igår som slutade klockan tre och med tumme mot tumme. Dock vet jag inte om jag tror på det jag säger längre eftersom att jag bara har sett motsatsen en halv gång. Jag vet att det finns, men tydligen inte i min värld där jag lever. Men nu ska vi göra ett försök och jag ska sluta ge upp. Förövrigt så börjar jag bli rädd för tiden. Nu måste jag lära mig moas mobilnummer...

Kommentarer
Postat av: Mos

vi ska kämpa men jag fruktar att jag inte har tillräckligt med energi

2009-01-03 @ 22:58:47
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0