Daddy´s gone

 Jag är med i tredje världskriget utan min armé typ. Därför är jag så inaktiv. Här är iallafall lite uppdatering på vad jag sysslat med de senaste dagarna:

  • Jag har fått mitt hår avkapat!
  • Jag har lyssnar en hel del på Broder Daniel och Ebba Grön.
  • Jag har bokat Franz Ferdinand biljetter med sofie *tjejskrik*
  • Jag har insett att min stereoklocka går exakt en minut före min mobilklocka.
  • Jag har hittat thåström kompisar *ännu högre tjejskrik*
  • Jag har haft slutbetygsprov i matte som gick käpprätt åt skogen!
  • Jag har ätit pannkakor!!!!!
  • Jag har velat haft någon att gå en kvällspromenad med.
  • Jag har gått kvällspromenad ensam.
  • Jag har pajjat mitt knä (igen!)
  • Jag har tittat (tittar nu) på p3-galan

Jag såg också att ett inlägg som jag publicerade för några dagar sen inte blivit publicerat. Jag var tydligen väldigt trött då. Jag citerar. "Jag är inte en människa längre. Människor behöver sova. Jag behöber gå i ide"

Jag kommer tillbaka när kriget är över. Under tiden kan jag nås på min mobil!

"Hjärnan värkte, hjärtat värkte. Skulle jag bli hel igen?"


Kommentarer
Postat av: MOS

men man kan nästan säga att vi var ute tillsammans och gick :)

2009-01-18 @ 00:17:00
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0