twilight

v
Det är bevisat att man kan skratta sig frisk, dock fungerar det inte på mig. För hade det fungerat så hade jag vart frisk som en nötkärna nu. Men det är jag ju inte. Förchill och bio med stålgänget. Jag var jättetrött och irriterad när jag åkte iväg, men det blev så fasligt mycket bättre sen. Bion förresten. Twiligt. 4 av fem stjärnor får den. Den sista stjärnan försvinner för att vampyrer och lite annat ickeverkligt var med. Dock vet jag ännu inte om jag gillar den för att jag är kär i kärleken. Den starka och eviga kärleken som bara exixterar i filmer och drömmar eller bara för att jag är ... fjortis. Jag tvivlar dock jävligt mycket på det sista eftersom att jag varken ligger och grinar för att jag inte är en vampyr och för att jag inte är kär i Robert Pattinson. (PIK) Grina det gjorde jag. Det har jag aldrig gjort i en biosalong. Det var mest för kallhjärtheten. (Jag vet inte om jag just skapade ett eget ord.)


Kommentarer
Postat av: Mos

kär i kärleken helt klart fast det gick ju inte att undgå att han var het. fast iofs tror jag det är hela grejen att han är stark, trygg, beskyddande de grundade staplarna i maskulinitet som vi kvinnor helt enkelt tänder på och det är rent naturligt, inget vi kan göra åt.

2009-01-03 @ 02:39:05
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com
Postat av: rebecka

4 av 5 toasters!

2009-01-03 @ 13:36:05
URL: http://typrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0