kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Dagen har gått åt till att vara i skolan. Utan stålgänget och för lite sömn hade jag aldrig klarat det. Allt blir så mycket roligare när man inte sover tydligen. Idag startade en ny kurs som jag tror att jag kommer att gilla. Filosofi. Dagen hemma spenderade jag med att göra någonting jag verkligen älskar. (Jag försöker intala mig själv att det funkar) nämligen plugga. Fast idag var det faktiskt roligt.  Jag har tolkat kärlek. Jag har sett så mycket som arrangerad kärlek, lägtan efter kärlek, kärlek till något annat än en människa och en väldigt stark och inre kärlek. Nu har jag det roligaste kvar. Mina tankar, åsikter och jämförelsen. Fast det ska jag göra imorgon. Nu har jag en halv bok att läsa ut tills typ... ja, imorgon skulle jag nog säga.

"En plats stod tom vid bordet -
du, barn, skulle suttit där
och sagt det rätta ordet
och lärt dem vad kärleken är."

Kommentarer
Postat av: Moa

kul? :O

2009-01-08 @ 20:00:40
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0