elden är för svag

xx

Idag köpte jag en kaffelatte. Rebecka övertalade mig efter vi ätit lunch. Vi gick på stan och inom loppet av en timme hann jag bli kär i och köpa två par skor. Båda med klackar. Jag skyller på kaffet. Pappa blev iallafall glad när jag berättade att jag köpt kaffe. Han tror att jag kommer lära mig att "uppskatta" kaffe lika mycket som han. Vi får se vad som händer. Jag har bara lite ångest. Imorgon är det pannkaka och jag hade tänkt äta. Men förövrigt så mår jag ganska bra, det känns förjävla bra. På fredag ska jag se sanningen i ögat, jag hoppas!!

"Jag gråter utan tårar och jag hatar utan själ"

Kommentarer
Postat av: Hivesare

Jag blev äckligt avis på din dörr. Jag som knappt rör tidningar..

2009-01-28 @ 23:23:38
Postat av: rebecka

cafe latten bukar, bockar och tackar. och nu är inte jag själv med att dricka i närmsta vänskapskretsen, thanks! skorna är hüper snygga

2009-01-29 @ 07:14:33
URL: http://typrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0