10 januari

Kvällen igår var rolig och blev riktigt lyckad. Jag buggade och diggade "en rosa helikpoter". Dock höll jag på att ta livet av mig en gång då jag upptäckte att jag glömt min kamera hemma. Min bästa vän liksom!  Sen är det tråkigt att jag ger ut en andra chans men blir sviken igen. Det är inte många människor jag litar på. Sen finns det vissa människor som jag verkligen hatar. Men jag tackar alla människor på festen igår för en lyckad kväll. Idag får vi se om jag drar in till västerås lite senare och kollar på några band som lirar vid sigurdsgatan. Förövrigt är jag i ett sjukligt behov av en människa som vill se Thåström i Västerås med mig den 26 mars. Så lite som 350 riksdaler kostar mannen att titta på. Så jävla värt! Hör av dig om du är intresserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0