She talks to Rainbows

Tyngden från axlarna har nu lättat. Nu är både svenskaprovet och engelskaprovet genomfört vilket var det jag fruktade denna vecka. Det bästa av allt är att jag överlevde båda proven också, till och med. Stressen kan nu försvinna ur mitt liv för en dag iallafall. Hur som haver... dagen har flytit på, bättre än förväntat. Jag och Rebben aka. gräsmattan har till största delen suttit i Skol-IF och pluggat idag. Vi tragglade upplysningen och romantiken och lite annat skit. Vi har även övat koder och snackat om att flytta hemifrån. Det var jättetrevligt om någon frågar mig. Både jag och Rebecka är nog lika bra på att önsketänka. Imorgon är det TT. Torsdag tydligen. Sista dagen på min vecka. På kvällen är det sura-virsbo match igen. Derby lix. Jag är fortfarande inte klar med min tenta i fiosofin. Teorier kan man inte bara pressa fram sådär huxflux.


Vi är ett vitt papper tydligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0