400 slag

x
Dagen har försvunnit på att jag har bakat gi-brödet som corre tipsade om och till att skriva om William Blake. Först tog jag ett bröd för att smaka hur det blev och sedan tog jag ett bara för att det smakade så bra. Resultatet är iallafall att jag har ätit för mycket bröd. Jag har inte hunnit träna heller. Om någon har lite extra tid över så får den mer än gärna ge den till mig! Jag är i behov av tid. Nu bloggar jag för ofta igen.

Frågan är inte i vilken av de två ändor som i vanliga fall brukar finnas som jag ska börja i. Frågan är i vilken ända utav alla miljoner som jag ska börja i. Det slutar med att jag står kvar i mitten som ett ensamt frågetecken. Igen.

Jag har aldrig fått lära mig hur man glömmer när man inte vill glömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0