We Want The Airwaves!



Mjukisbrallor (som jag är glad att det var tvång på idag) och håret i en knut är jävligt skönt. Men jag tror ändå inte att det finns något skönare än att komma hem, hoppa i sovshortsen och sedan släppa ut håret. Jag har iallafall spenderat hela min lördag i ABB-arena med att titta på innebandy. Till en början var det jävligt segt då vi var dom enda som satt på läktarna och jag var sjukt opepp och ville hem. De två sista matcherna var helt klart roligast då vi var själva hejjarklacksledarna för Sverigeklacken. Nu är min hals lite hes och huvudet ganska slitet då det har varit ljud och rörelse hela dagen. Precis som det ska vara på matcher alltså! Nu ska jag bege mig till Orange Country. Imorgon är det innebandy igen.

Och Moa, flamman kan ha slocknat. Kvar blir den svarta askan?

Kommentarer
Postat av: MOS

njaaaa.. jag vet inte men flamman klingar bättre ;)

2009-02-07 @ 23:25:14
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com
Postat av: MOS

svarta askan lät lite emo om jag ska vara ärlig

2009-02-07 @ 23:26:06
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0