use somebody

x
Att värdesätta en människa i pengar är för mig en omöjlig sak. Rebecka berättade för mig&corre idag att det är en som har gjort det. Man kan tydligen sätta hittelön på en människa. På en människa!? 20000 kronor var priset om man hittade trebarns pappan som försvann på hallstabron. Först garvade jag som en tok tills jag insåg att det verkligen var sant. Jag tycker det sjuka är att det finns människor som mäter andra människor i pengar. Sorgligt men sant. Jag vet inte ens om jag vill veta vad det bor för galningar i Kvicksund.

Jag är less på att ständigt bara ge och inte få något tillbaka. Jag ska bli en lika stor bitch som du nu.


Dagens lycka är att jag ska på Mando Diao den 25 April med min räka. Ni får säga att ni är totalt jävla störtavis på mig för jag förstår er. Jag tror nästan att jag är lite avis på mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0