forever young

x
Jag hade en fjuttiglugg en gång i tiden samtidigt som jag såg ut att vara 12.

Jag vet inte hur länge sen det var jag sov såhär bra och såhär länge för jag minns det inte ens. Skönt var det iallafall. Dagen har vart chill och jag har vart ensam i några timmar. Sedan kom kotte hem och gjorde huset fyllt av os då hon skulle göra fattigariddare. Jag har kommit på mig själv med att jag inte har bäddat sängen på hela veckan och jag mår fortfarande inte dåligt av det. Det har aldrig hänt. Jag har också lärt mig att göra en inbakafläta på mig själv vilket gör att jag får ett tjejpoäng. Ikväll händer det inte så mycket eftersom att jag måste upp tidigt imorgon. Jag ska på finnkampen med innebandylaget HELA dagen. Jag vet inte om jag vill. Nu sitter jag iallafall och väntar på att mamma&nattis ska komma hem. De är i stan och tittar efter balklänning. Inge avis här inte. Jag vill absolut inte ta studenten. Som jag förövrigt börjar få panik över eftersom att alla vet va de vill bli, vart de ska plugga efter eller vad de ska göra om de inte vill plugga o.s.v. Jag vet inte ett skit, jag behöver hjälp. Mamma&nattis kommer iallafall snart hem med min sallad. Jag har inte tröttnat än. Det jobbiga med GI är att det är lite halvdant. Jag är egentligen allt eller inget. Med GI ska man  äta kolhydrater men de med lågt GI. Det hade vart lättare att inte äta några kolhydrater alls? Fast då blir hjärnan dum i huvudet. Om den redan är det då? Nu ska jag fortsätta med att lyssna på musik så högt jag vill. Ett tag till iallafall.
Adios!


Kommentarer
Postat av: corre

sötjessica<3

2009-02-07 @ 00:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0