home


x


x
1. Vi handlade mat för tre dagar. 2. Vi jobbade! 3. Testade så att självutlösaren fortfarande fungerade, vilket den faktiskt gjorde. 4. Vibbbbbben. 5. Ibland har jag tråkigt!!!

Jag är sen många timmar  tillbaka hemma i Ramnäs. Det är lika dött här som det var när jag åkte.  Mina dagar har vart roliga och jag har kommit på att det är superkul att bära jordsäckar! Rebben har vi tydligen underskattat i muskelstorleken också. vilket jag ber om ursäkt för. Rebben gjorde förövrigt sin krogdebut idag! Jag funderar starkt på om jag nästa gång kanske ska försöka sliska med mig in? Annars ville jag mest tacka för dessa tre, bra dagar och säga att jag är jävligt trött.





Kommentarer
Postat av: rebecka

jäkligt bra dagar, men trött är bara förnamnet!

2009-02-28 @ 12:17:46
URL: http://typrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0