Stjängnäs


Jag är i Strängnäs. Jag jobbar och lever som en kung med mina nötter till vänner. Vi göds på ren svenska. Det känns som att det enda vi gör är i princip att äter. Inte så konstigt med tanke på att vi igår handlade mat för 2 laxar för att vi skulle överleva dessa tre dagar. Att det bla finns en vibbplatta, motionscykel och massagefåtölj gör det också lite lättare att överleva. Mina vänner håller just nu på att "flyga flygplan".  Ni vet som man gjorde när man var pytte liten? Idag har vi blivit skitiga under naglarna och imorgon är det sista dagen att bli det igen. Nu sitter jag på Rebbens dator. Alla tre hade med sig en varsinn dator, nördiga som vi är. Dock var det endast rebben som var smart nog  att ta med sig sitt mobila bredband.
Mina vänner börjar bli sjukligt trötta nu märker jag och det börjar bli dags för alla oss att krypa till kojs skulle jag tro. Hörlurarna ska såklart hänga med ner. Tänderna ska borstas först. Jag finns fortfarande på mobilen.

Idag (den 26) blev jessen 18 år också! Ett feting Grattis till bruden!

Rebben&Corre kommer att drömma mardrömmar om pannlampemannen ikväll och sedan kissa i sängen. Dom är lättskrämda stackarna. Jag är elak.

Kommentarer
Postat av: jess

Tack så mycket jessica :)

2009-02-27 @ 08:12:36
URL: http://jesskallstrom.blogg.se/
Postat av: härskaren

hahahahahahaha seröst fan vad kul vi har haft!!!<3

2009-02-27 @ 18:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0