det var han


x
x

Idag tycker jag faktiskt extremt synd om väldigt många människor. Det är dom som inte har de kompisarna som jag har. Tänk så många som inte ens vet vad de går miste om liksom. Stålgänget blev samlat. Och Vira som egentligen tillhör det hon med. Dock pluggar hon i strängnäs vilket gör att vi träffas väldigt sällan. Vi spanade iallafall in Musik Direkt och tragiskt nog.. oftast lammköttet som stod på scen. Efter slutet och avslöjandet om vilka band som gick vidare drog vi vidare till Cornettobar där vi blev sittandes resten av kvällen. Förrutom moa som drog på ternis. Det var en trevlig och absolut asvärd dag! Vi åt mat och drack kaffe. Som bilden även visar åkte vi skrapanhissen. Första gången för alla förutom mig. Det skulle bli en bra bild på utsikten men det är så mycket lampor inne i hissen så det blev endast värdelösa bilder. Men jag tror jag kan leva med det.  Jag tackar för kvällen! <3

Kommentarer
Postat av: rebecka

Jag har ju faktiskt åkt hissen en gång tidigare. men om du vill kalla mig nybörjare så fine! <3

2009-02-15 @ 10:34:34
URL: http://typrebecka.devote.se
Postat av: corre

jag tackar för kvällen och tycker synd om de ensamma!!<3

2009-02-15 @ 12:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0