Musik Direkt!

x

Idag för för ett år sen gjorde jag två bra val. 1. Jag slutade äta kött. Jag var en jävel på att klaga på vad som är fel och dumt utan att göra minsta lilla sak åt det alls. 2. Jag slutade äta godis. Från början var det meningen att jag bara skulle vara utan godis i ett halvår, sen blev det ett år. Nu vet jag inte. Jag har iallafall bestämt mig för att inte bryta det än. Jag är inte redo för det tror jag.

Musik Direkt idag igen. Jag hatar det egentligen. Jag blir exakt lika mycket peppad varje år till att starta ett eget band. Synd bara att jag varken kan sjunga eller spela något instrument vidare bra. Till sin höjd tror jag att jag kan spela lillekatt och lite andra små trudeluttar på keyboarden. Det kanske är något att satsa på? Dessutom kryllar det av saker så att det gör ónt i ögonen efter ett tag. Moa vet jag jag menar. Dagen avslutades med en fika med Moa som även får avsluta detta inlägg och avsluta min kväll.

Min blogg har idag funnits i ett år och 7 dagar.
Om en vecka är det Håkan!!!!! :D


Kommentarer
Postat av: MOS

HÅKAN FFS! :D jag vet vad du menar och de får mig deprimerad.

2009-02-16 @ 00:09:55
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0