alla hjärtans dag!

            xx
Nu sitter jag och äter frukost med mitt nybakta bröd. Eller "Cornelias-morgonbröd" som receptet heter. Jag tänkte igår göra dom hjärtformade. Det blev endast en tanke. Dock måste jag erkänna att brödet denna gång fick en liten mera brunare yta än de andra gångerna. Det är ganska bra med bröd som kan jäsa över natten. Jag började baka det någon gång vid tiotiden igårkväll tror jag. Igår som förövrigt blev en heldag på stan med kotte, vilket var ganska trevligt. Vi har kommit fram till att vi är lika skämmiga. Efter ett hetsköp från min sida, en färdigköpt present från hennes och en ner riven affish så drog vi hem med 19-tåget.

Idag är det alla hjärtans dag. Som vanligt tycker jag att dagen är ganska överskattad. Dock kan den vara lite värd om man har någon att dela den med. Vilket jag inte har till en viss del. Till den andra delen så ska jag dela den med dom som får mig att må bäst. Planeringen är att vi först ska titta på Musik Direkt (jag är där varje år). Sedan ska vi sätta oss och äta middag någonstans och efter det drar vi vidare till ett café för att snacka ännu mera skit. Moa ska dock inte med så stålgänget blir inte fullständigt. Hon väljer att gå på Anna Ternheim istället. Jag tror inte att hon är medveten om hur många överheta musikaliska män som hon kommer att missa under MD. Det är hennes val trots allt. Nu ska duscha, sedan ha klädångest, skrika över att sminket aldrig kan bli bra och vilja klippa av håret mitt. Vardagliga händelser med andra ord.

Jag önskar alla en trevlig dag.

"You sit there in your heartache. Waiting on some beautiful boy"


Kommentarer
Postat av: MOS

jag missar inga heta pojkar nu :D "...to save you from your old ways, you play forgiveness, watch him now, here he come. he doesn't look a thing like Jesus but he talks like a gentlemen, like you imagined when you were young! "

2009-02-14 @ 13:39:32
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0