När småfåglarna dör



Det har snöat konstant hela dagen och nu har snön äntligen lagt sig. Jag gick faktiskt ett tag och önskade att jag skulle bli insnöad eller nått. Då hade jag kanske missat mitt matteprov imorgon. Dessutom så har snön, tro det eller ej, gjort så att jag är redo för julen! Mentalt iallafall. Än så länge har jag bara köpt en julklapp.

På fredag ska jag och min vän Cornelius festa arslerna av oss! Jag är fan redan taggad, det kan dock bero på att jag är så jävla skoltrött och känner att jag bokstavligen vill supa ner mig och släppa loss ordentligen ett tag. Det jag dock inte förstår är hur jag kan vara så skoltrött då jag nu för tiden aldrig är i skolan eller pluggar. Vad hände?

Jag och moa satt i Måndags och pratade ut om våra skol och trötthetsproblem. Hon hade tydligen gått tillbaka i bloggarkivet för att jämföra detta år med förra året. Idag gjorde jag också det. Jag hittade något som lyder ungefär såhär "Jag tänkte plugga idag. Men jag kände efter för mycket och kom på att jag inte orkade. För att ha en anledning att inte plugga åkte jag istället till virsbo och tittade på killarnas match. När jag kom hem orkade jag inte heller plugga så jag la mig och sov i en timme för att jag sedan skulle orka plugga. Men nu orkar jag fortfarande inte plugga. När ska jag orka ta tag i allt igen?" Hahah. Det är alltså okej att inte orka plugga under December?

För att göra detta inlägg lite längre och ännu tråkigare tänkte jag också meddela att jag idag klippte bort en av mina dreads. Egentligen är det ju inga riktiga dreads jag har, men det ser ut som det då hela mitt hår är ett stort fågelbo ungefär. Dreadsen jag klippte bort var förresten en knut jag klippte bort som inte gick att borsta ut. Hahah. Förövigt mozart, god jul på dig själv! Älskade vän

Kommentarer
Postat av: mozart

GOD JUL!!

2009-12-16 @ 10:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0