Låt din vän få veta






Vilken jävla dag! En av dom bästa faktiskt. Jag började grina när jag fick min superfina systemkamera, med tillhörande blixt, minneskort, extralins, dvd om hur man lär sig kameran och allt annat som jag fick! Pappa skrattade när jag grät. Sen har jag fått äta tokgod mat också, vilket inte är helt fel. Dessutom så vill jag ge en puss till dom flesta i min familj, dom är faktiskt inte så tokiga när dom vill. Vet dock inte om alla bara var snälla idag för att dom var rädda för att bli utan julklappar eller för att dom faktiskt ville. Nu har jag en hel del att plugga till kameran, men innan ska jag läsa min fina bok om Håkan Hellström. Jag hoppas verkligen att alla har haft en lika fin dag som jag idag. Pappa kläckte ur sig något som sorligt som detta idag "det här med att umgås är ju faktiskt kul, det gör vi aldrig, förutom på julafton. Lägg ifrån dig kameran nu jessica och umgås!". Sen drack vi julöl och skrattade tills tårarna rann. God Jul på er!

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag är absolut inte avundsjuk, nejnej....

2009-12-25 @ 10:47:04
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0