En sommarkväll kan allting hända

Vår kökskran har dött, vilket konstigt nog ledde till att nästan hela systemet dog. Varje gång man ska ha vatten, gå på toa eller duscha måste man skutta till pannrummet för att vrida på huvudkranen till hela huset. När man sätter på den börjar det dessutom forsa vatten i kökskranen. Sjukt kul. Idag gjorde kotte dessutom något knepigt. Det gick iallafall inte ens att stänga av huvudkranen. Hon fick panik och allt blev bara så jävla hetsigt. Jag satt mest och skrattade. Mamma kom och fixade det. Människors spontana reaktioner, finns det något bättre? Tur att pappa kommer hem på Fredag. Han har förövrigt inte har varit hemma på över 6 veckor.

Och det var väl ungefär så det började.

Kommentarer
Postat av: kotte

ja vi alla minns den där heta sommarnatten allting började där i förtältet. Redan då såg vi alla hur det flög gnistor mellan er som om en kärlek hade börjat sjuda. Det är med stolta ord jag då skriver att jag nog är synsk. Eller så var det bara för du klädde av dig naken?



haha kill meeee

2009-12-11 @ 14:39:50
Postat av: kotte

orka att jag läser det där när jag vill garva, haha haha rolig tjej

2009-12-20 @ 23:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0