Pingu


Jag och pappa har varit ute och busat lite idag. Med meatballsräcern (mammas bil). Vi fifflade med hemliga saker i Västerås och pratade i en halvtimme med varje expedit. Konstigt nog så är varenda expedit trevlig just de gånger som jag och pappa bestämmer oss för att åka och handla. Pappa sa "vi borde göra det här till en-gång-i-månaden-grej". Det var tydligen kul att åka och handla med mig. Jag sa att vi kan börja shoppa tillsammans, bara vi håller oss till det vanliga när vi handlar. Jag pekar, pappa betalar. Shoppa ville han dock inte..

På bilden kan ni se världens mest stirrande pingvin. Det är jockes, som jag förövrigt ska åka till imorgon. Jag ska binda fast pingvinen medans jag sover där tror jag, han är ju läskig. Nu hade jag för att få lite variation tänkt gå och lägga mig, innan klockan blivit tolv. Händer inte ofta. Ska upp vid sju imorgon, ska till farbror D.

Jag får dessutom passa på att säga grattis till Philip som blir 20 år idag. Du är inte längre lika ung och läcker som jag är, men gratts ändå

Kommentarer
Postat av: Juckert

Min söta lilla Pingvin :D:D:D:D:D

2009-12-29 @ 10:18:24
URL: http://milhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0