you better die young





Sista så kallade erövringen ägde rum igår. Jag och moa dansade inne på Sigurds med massa andra. Ska jag vara ärlig kan jag inte säga att jag&moa lyckats erövra så värst bra. Men vi har haft kul. Eller jag har haft kul ändå. Det jobbiga med att ha umgåts såhär mycket med moa är då vi haft så många fina dagar då vi t.ex. dragit till statoil mitt i natten, bakat muffins klockan elva på kvällen eller bara legat och pratat tills vi somnat är att jag alltid hört mig själv tänka. "Det här varar inte för evigt". Jag vill ändå tacka moa för ett par bra två sista veckor. Du är guldvärd och jag kommer komma ihåg alla dessa dagar.

För att jag ens skulle orka tänka på att jag lovat räkan att hänga med till sura för att spana in heta musiker var jag tvungen att ta mig en återställare. Ingen sån återställare dom flesta tror. Jag åt glass. Fint som fan. Musiken i sura dög.

Kommentarer
Postat av: mmoa

Tack!<3

2009-08-23 @ 11:55:10
Postat av: kotte

köpte du glassen på myrorna eller?

2009-08-23 @ 12:02:56
URL: http://kotteisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0