Glory days




Nattis -Simon, vill du ha saft?
Simon -Nää..
Nattis -Nehe, vad ska vi göra dårå?

Dom är så sjukt rastlösa att det är roligt. Mamma sa att de skulle njuta ordentligt för såhär bra kommer dom aldrig mer ha det. Nattis är avis på att jag går i skolan. Dock är jag inte lika avis på mig själv. Jag kommer inte kunna byta bort Engelska C. Rektorn gillade tydligen inte min " typiska bergslageninställning". Moa säger att man ska försöka, trots att hon inte gör det själv. Men första skoldagen är över och det är nice. Sommarlovet sög väldigt mycket för att jag inte fick träffa stålgänget så mycket. Det var extra fint att få en kram av dom idag. Imorgon ska jag tigga några till. Moa är förresten snart så cool att hon inte kan umgås med mig längre. Jag är inte i vadstena idag. Trots att jag börjar klockan halv tre imorgon. Jag är inte 18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0