folköl och dunka dunka




Jag är glad att jag har någon som Moa att vara omyndig med. Vi kan hitta på saker att göra ändå. Som att äta slagstaglass och trycka i oss påppisar typ. Det som dock är lite synd nu är att vi inte längre vet vad vi ska göra. Jag vet inte om det är dags för något nytt olagligt? Som att sno en bil och åka ner till göteborg, eller varför inte...karlstad? Jag vet inte vad moset säger om min idé dock. Förövrigt så var det lite över ett år sen sist och om jag ska vara helt ärlig med dig moa så måste vi passa på att göra något denna sommar. Det är den sista sommaren som vi kan vara unga och dumma. Om två månader (och mindre) blir ju liksom vi också myndiga. Fyfan så tråkigt! Vem orkar gå på krogen, köpa cigaretter&folköl och fixa visakort liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0