Göteborg


Jag kom på att jag hade behövt sett håkan någon gång under detta lov. Han är så jävla sommar. Jag hade behövt höra hur han vill se alla händerna i luften, hur pulvret hjälpte honom, hur han tar allting på lek och att man inte ska känna någon sorg i göteborg för honom. Jag hade behövt känna pulsen från stan, hur sommarn snurrar fort och hur hjärtat kan bränna. Jag måste se honom på hemmaplan den 18 september. Vem vill åka med mig?


Förövigt:
Jag ska hålla mig ifrån västerås. Det slutar aldrig bra.
Jag&moa taggar till dagens treplaggsparty.
En av våra två "spontan veckor" har gått utan framgångar.
Det är 6 dagar kvar på sommarlovet.
Jag saknar min pappa
och min öronsnibb är större.

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag och Sofia har lite småplaner att dra ner dit och kolla honom faktiskt, känns som att det lär vara ganska bra på hemmaplan så att säga :D Men sen har vi ju min lilla plånbok som tryter då många andra konserter också lockar...så då känns ju kanske grönan 4:e lite mer ekonomsikt..tja uppsats till kommentar och jag vetefan hur vi gör men ehh ja drar båda ner till gbg lär vi ju gröa sällis iaf? :D

2009-08-23 @ 22:42:27
URL: http://ffiamedknuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0