springa på hustak.



Kollade i sänglådan för någon dag sen och upptäckte att jag som mindre
tagit hål i öronen på några av mina gosedjur...


Ledigheten idag var välbehövt kan jag erkänna. Imorgon är det endast en lektion på morgonen med favoriterik, sen är det ledighet igen! Jag tror jag kan klara mig igenom det. Förövrigt har jag börjat drömma igen! Det är mer än nice.

Snart är April slut också. Det kan vara en av dom mer bra månaderna på året, efter sommaren såklart! Det är ungefär i April som allt börjar klarna upp för mig. Innan vintern drar igång brukar jag oftast tänka att den endast vara november - december och att det klarar jag mig igenom. Denna gång drog den igång i slutet av oktober och varade ändå till början av mars. Det var den längsta gråaperioden jag någonsin varit med om. Jag gillare inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0