Ingen kommer att tro dig


Idag vi matbordet började vi att prata om mopeder. Jag kom fram till att det var mamma och pappa som peppat mig till min ligist-start (dom kallar mig "ligisten" ibland) då jag fick köra moppe mer en ett halvår för tidigt utan eu-körkort. Sen drog diskussionen igång om vem som var mest ligist i familjen. Det stod mellan mig och pappa. Efter det klev en tant in i tvättstugan, hon sålde lotter för pro. Då kom vi istället in på vad som kunde vara tänkbara priser att vinna i lotteriet och köpte därför några stycken.  2 sekunder efter att tanten gått iväg säger kotte seriöst "åh, det är så kul att studera bubblorna i colan!". Nu ska jag ut och tittat när studerardonnan ska åka moppe för första gången. Jag minns det som igår då jag stabilt åkte fram i mina snabba 9 km/h bara för att mamma sa att hon inte trodde att jag skulle klara av det. Sen ska jag hålla lektion i hur man får upp moppen på centralstödet utan muskler i armarna och med endast hjälp av teknik. Hahah.

Kommentarer
Postat av: bebben

hahaha, go kotte!

2009-04-19 @ 20:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0