Det kommer kanske en förändring



Idag blev jag ett offer. Ett offer för saras dröm om att bli piercare. Jag fick en nål genomkörd i örat två gånger som i sin tur blev två nya hål. Ett av hålen gjorde jävligt ont. Men det knakade härligt. Tack för din dröm sara och tack för mina nya hål.
Igår förändrades min åskit på mindre än en halv minut. Det är ganska läskigt hur sjukt lätt jag kan påverkas ibland. Det ledde iallafall till att jag hade min biståndsredovisning idag och har därför en sak mindre att tänka på. Sen att redovisningen var en katasrof är en helt annan sak. Nu är det dags att komma på en lösning på människans energibehov. Cornelia är mitt nya hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0